MINI SUA a lansat cea mai recentă campanie a sa de marketing, „The Inner Drive”, care spune povestea despre începutirile mărcii şi crearea originalului Mini.
MINI SUA a lansat cea mai recentă campanie a sa de marketing, „The Inner Drive”, care spune povestea despre începutirile mărcii şi crearea originalului Mini.
Acum peste 60 de ani, englezul Alec Issigonis a prezentat lumii o nouă idee – Mini, un automobil mic, eficient ca spaţiu şi consum, care a schimbat pentru totdeauna lumea auto. Ceea ce a început ca o idee inovatoare pe hârtie, a redefinit nu doar modul în care lumea priveşte automobilul, dar şi pasiunea pentru lucrurile compacte.
Unul din cele mai emblematice excemple este faptul că Mary Quant, celebra creatoare de modă, a împărtăşit că s-a inspirat de la modelul Mini în a da numele celebrelor sale rochii care au definit moda anilor ’60-’70.
Aducând un omagiu moştenirii mărcii MINI în SUA, campania foloseşte o combinaţie de ilustraţii, lumini şi umbre, toate captate în acţiune live. Împreună, elementele spun povestea modului în care a apărut primul Mini.
10 milioane de MINI produse până acum
Creat în colaborare cu agenţia de publicitate 360i, artistul italian Virgilio Villoresi şi ilustratorul Virginia Mori, „The Inner Drive” se concentrează în jurul unui film de 70 de secunde care se desfăşoară într-o carte de poveşti realizată manual.
Scurtmetrajul creat cu măiestrie spune povestea călătoriei creative a lui Alec Issigonis, de la momentul în care i-a venit ideea revoluţionară, trecând prin procesul de producţie până la prezentarea primului automobil în faţa unei mulţimi de reporteri. Utilizând o abordare asemănătoare unui vis, campania prezintă minunat cum perseverenţa şi încrederea în sine pot avea ca rezultat idei revoluţionare.
„Marca MINI a fost dintotdeauna unui spirit creativ prin ideile avansate de la apariţia primului automobil în 1959″, a declarat Steve Ambeau, director de marketing şi comunicare de brand pentru MINI SUA.
„Campania The Inner Drive permite oamenilor să se conecteze cu inspiraţia şi forţa necesare pentru a aduce la viaţă ideile revoluţionare. Prin strălucirea unei poveşti mici, bine clădite, această campanie sărbătoreşte spiritul molipsitor al MINI – o maşină construită pentru toţi cei cărora le place să conducă.”
„The Inner Drive” a fost creat şi filmat pe parcursul mai multor zile în Milano (Italia). Diferite versiuni ale filmului, alături de afişe create manual, ce includ declaraţii ale creatorului Mini – Alec Issigonis -, vor fi prezentate pe canalele social media şi online, precum şi în cinema în Statele Unite.
Versiunea mai lungă a filmului poate fi văzută pe canalul YouTube ale MINI SUA şi rulează pe diferite canale online şi social media, precum şi în cinematografe: