După ce unii producători auto au demarat de curând producția unor modele clasice emblematice, convertite în e-drive, mai nou și germanii de la Volkswagen sunt interesați de această modă dar în acest caz doar ca furnizori.
Compania E-Classics, care a prezentat deja un Kaffer clasic cu propulsie electrică încă din anul 2017, va primi acum oficial sprijinul producătorului Volkswagen care va oferi tehnologia producerii acestui model în serie. Rezultatul final este modelul E-Kaffer, care a avut de curând premiera la Salonul Auto de la Frankfurt.
Propulsia modelului E-Kafer este asigurată de motorul sincron care echipează modelul mini VW E-Up care oferă 82 CP și care permite modelului clasic o viteză maximă de până la 150 km / h. Autonomia anunțată de producător este de 200 kilometri. Pentru reîncărcarea bateriilor, se pot utiliza stațiile de încărcare rapidă de la Volkswagen care pot fi găsite cu ușurință și care ajută la o încărcare de 80 % din capacitatea lor într-un timp de doar 45 de minute. Conexiunea de alimentare în acest caz, este amplasată sub blocul optic posterior din dreapta.
Cu toate acestea, modelul E-Kafer nu este unul complet incognito. În primul rând, merită menționate farurile moderne din dotare care pentru cunoscători par că dezvăluie că ceva nu este în regulă în cazul de față. Pe de altă parte, bateriile adăpostite pe podeaua vehiculului a necesitat dezvoltarea unui compartiment neobișnuit de adânc. Un alt efect secundar frumos apare în compartimentul motorului acum liber și care constituie acum un spațiu suplimentar pentru depozitarea bagajelor.
Cu adevărat ieftin, noul E-Kafer nu este în nici un caz. Conversia modelului are un preț de 49.000 de euro, din care 39.000 de euro reprezintă motorul electric împreună cu bateriile aferente. Dacă exemplarul de Kaffer care va fi folosit ca bază pentru conversie nu se află într-o stare corespunzătoare, suma totală va depăși cu siguranță 50.000 de euro.
Foto: E-Classics