Turbosuflante – pentru un sunet de raliu

Turbosuflante - pentru un sunet de raliu

„- Și eu aș vrea sa am un sunet așa frumos ca al tău! Nu mă simt prea bine…” „-Și tu îl poți avea! Pe mine m-au dus la Vadauto pentru recondiționarea turbinei, sunt cei mai tari!”

Probabil te-ai săturat ca accelerarea motorului tău să se producă într-un mod foarte lent, consumul de combustibil să fie tot mai mare și pe deasupra, să mai și poluezi mediul, bineînțeles, fără voia ta. Este necesar să știi că, în acest caz, ai o problemă cu turbina. Mai exact, acest tip de avarie începe să apară din cauza uzurii, a supraturării motorului datorită uleiului care se acumulează în timp în tubulatura de admisie, prezența unor corpuri străine în ulei sau turarea excesivă.

Pentru că nu vrem ca și tu să ajungi în această situație cu automobilul tău, îți lăsăm mai jos câteva reacții pe care acesta le poate avea în cazul în care aveți probleme cu turbosuflanta:

  • – pierderea puterii (însoțită sau nu de fum negru);
  • – șuieratul motorului, atât în momentul accelerării, cât și în timpul mersului constant;
  • – creșterea consumului de ulei;
  • – computerul de bord va indica o lumină de gestionare a motorului.

Cauzele principale pentru poti avea nevoie de servicii de reconditionare turbo sunt de obicei: calitatea proastă a uleiului sau folosirea acestuia pe timp îndelungat fără să fie schimbat, sigiliile slabe sau anumite fisuri/crăpături, condusul agresiv și îndelungat (la peste 100.000 de km, este indicat ca trubosuflanta să fie reparată sau înlocuită).

Dacă mașina ta se regăsește deja în cele enumerate mai sus, noi, echipa Vadauto suntem aici să te ajutăm. Pentru că știm cât este de frustrant să fii nevoit să îți schimbi turbina și ne gândim și la partea financiară, îți propunem să ne contactezi.

Ce vom face noi mai exact?

În primul rând o să fim corecți, nu vrem să îți promitem că vom repara ceva ce nu poate fi reparat. Mai exact, o să verificăm actuatorul turbo, iar în cazul în care din rezultatul diagnozei ne dăm seama că este nevoie să fie înlocuit, atunci cu siguranță te vom anunța.

Urmează verificarea geometriei variabile prin curățarea impurităților depuse, cercetarea atentă a acesteia, în scopul depsiatării oricărei urme de uzură sau fisuri și apoi înlocuirea acesteia cu una nouă, dacă este cazul.

Echilibrarea dinamică a axului care intră în alcătuirea turbinei este de asmenea, foarte importantă și se face prin testarea axului la viteză foarte mare (aproximativ 250.000 de rotații pe minut).

În final, în momentul când o să îți montăm turbosuflanta reparată, o să facem și schimbul de ulei și curățarea tubulaturii, care sunt foarte importante, dacă vrem să evităm o nouă avarie a turbinei.

Suntem aici să avem grijă de sănătatea mașinii tale și ea deja vrea la noi!