Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au câștigat Transylvania Classic 2021

Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au câștigat Transylvania Classic 2021.  După mai bine de 400 de kilometri parcurși pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu, echipajul bulgar Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au reușit să câștige ediția din 2021 a raliului de regularitate Transylvania Classic.

70 de echipaje, dintre care 18 înscrise la categoria mașinilor electrice, au descoperit, între 12 și 14 august, cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu în cadrul competiției Transylvania Classic, etapă inclusă și în calendarul Federației Internaționale a Vehiculelor Istorice (FIVA).

Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au reușit să câștige competiția de la Sibiu

După peste 400 de kilometri parcurși, echipajul bulgar Dimitar Nenov și Stanislava Ilieva au reușit să câștige competiția de la Sibiu.

Echipajul bulgar, care a luat startul cu un model Peugeot 205 1.3 Rallye (1991), este primul echipaj străin care s-a impus în raliul de regularitate de la Sibiu, performanța sa fiind recompensată și cu un premiu special, un ceas Tissot, oferit de Albini Prasa.

Pe locul secund s-a clasat tot un echipaj din Bulgaria, Georgi Andonov și Jordanka Andonova adunând 88 de puncte de penalizare în cele două zile de concurs, cu 17,1 puncte mai mult decât echipajul de pe prima poziție.  Cu 120,2 puncte de penalizare, Mihai Hățiși și Mihaela Hățiși, care au luat startul cu un Ford Capri din 1970, au terminat pe poziția a treia la Transylvania Classic 2021.

La categoria YOUNGTIMER s-a impus echipajul Ștefan Bârlea / Alexandru Crăciun  pe un BMW 318 din 1997, fiind recompensați de asemenea cu un ceas Tissot oferit de Albini Prasa. Podiumul a fost  completat de echipajul Claudiu Nicorici/Cezar-Marian Vasiliu pe un model Citroen Xantia Activa (1997) și de Cătălin Niculescu/Carmen Niculescu cu un Citroen XM (1995).

În Cupa Dacia cel mai bun echipaj a fost cel format din Cătălin Oancea și Zsold Patakfalvi care au concurat pe o Dacia 1300 din 1987, fiind urmați de Dan Siminie și Alexandru Vladu cu un model Dacia 1300 din 1980.

Echipajele câștigătoare pe ani de fabricație

Dan Siminie (Ford A – 1929) la categoria C, Jurgen Faff / Philippe Olczyk (Ferrari 250 Testa Rossa) la categoria E, Georgi Andonov / Jordanka Andonova (Volvo 144 – 1970) la categoria F, Mihai Dudașu / Sabina Dudașu (BMW e23 – 1979) la categoria G și Dimitar Nenov/Stanislava Ilieva (Peugeot 205 1.3 Rallye – 1991), au fost echipajele care s-au impus la categoria specifică anului de fabricație al mașinii cu care au luat startul. Mihai Dudașu și Sabina Dudașu au primit și Trofeul Transfăgărșan, fiind echipajul cu cele mai puține puncte de penalizare pe această probă specială.

La ediția din acest an a competiției de regularitate de la Sibiu s-au acordat și o serie de premii speciale. Astfel, cel mai în vârstă participant a fost Petru Bratu (77 de ani), prezent la cinci ediții ale acestui eveniment, mașina cu cea mai mică cilindree a fost o Skoda 100 S din 1970 pilotată de Sebastian Barbu și Bogdan Iancu, iar mașina cu cea mai mare cilindree a fost un Oldsmobile BigBlock din 1968.