La iniţiativa lui Bogdan Militaru în postura de Curator şi organizată de Agenţia „ Grupa Mare”, între 15 – 22 octombrie 2019 va avela loc în premieră în România expoziţia de fotografie „Waiting: A Decade of Life in the Grand Prix Pit Lane” ce poartă semnătura foto jurnalistului american Richard Kelley, cel care va vizita Romania cu aceasta ocazie.
Cei care vor trece pragul expoziţiei găzduită de Qreator by Iqos vor avea privilegiul de a retrăi prin intermediul imaginilor neconvenţionale Epoca de Aur a Formulei 1, transpuse într-un stil cinematic.
Tânărul Richard Kelley, la doar 19 ani atunci când începe călătoria fotografică, alături de obiectivul său inspirat au fost prezenţi etapă de etapă timp de 12 ani, într-o manieră consacrată ulterior drept „a fly on the wall” dar împrumutată de la unul dintre mentorii săi, Henri Cartier-Bresson.
Pleiada de aur a piloţilor care au făcut istorie la volanul monoposturilor de Formula 1 ni se va înfăţişa dintr-o perspectivă aparte. Vă invităm să-i revedeţi pe Niki Lauda, Alain Prost, Nigel Mansell, James Hunt sau Jackie Stewart surpinşi în momente de încrâncenare sau de triumf, de aşteptare sau de pregătire pentru cursă.
O primă expoziţie cu lucrările autorului are loc în 2013 în Hong Kong, coroborată cu aniversarea de 50 de ani de McLaren.
Momentul va fi cu atât mai valoros cu cât autorul îşi va prezenta în premieră şi lucrarea scrisă şi ilustrată “Waiting”, publicată în 2018, nominalizată de “The Telegraph” UK pe lista scurtă pentru “Best Illustrated Sport Book” şi prefaţată de Jarno Trulli.
Despre….
Aflat pentru prima oară în postura de Curator, Bogdan Militaru nu este la primul eveniment din registrul pasionaţilor auto.
Aduce cu sine cei peste 23 de ani de experienţă în industria auto pentru Seat, Audi, Ferrari şi Aston Martin, dar şi pasiunea pentru competiţie nu o dată încercată ca pilot, co-pilot şi manager de echipă în Campionatul Naţional de Raliuri.
Cei mici şi mari din Agenţia “Grupa Mare” dau naştere ideilor inovative în marketing digital şi comunicare. Proiectele lor de strategie de promovare “custom made” se îndreaptă către domeniile farma, industrie sau chiar în zona artistică, pentru că fiecare client are ceva de spus în domeniul său.
Alături ne vor fi partenerii evenimentului: Hotel Sheraton Bucureşti, Aqua Carpatica, Globalworth, Dertour, Castrol Edge, Banca Transilvania, Mazzucato, Montegrappa, Crama Liliac, Homing Properties si MEDIA Tech Services.
Partenerii media: The Gentleman’s Journal, MotorClasic&Youngtimer, Misterwatch şi F64.
Pentru detalii suplimentare: Andreea Militaru – 0722 842 752 – andreea@grupamare.ro