În perioada 11-12 mai s-a desfășurat o nouă ediție a salonului italian Verona Legend Cars dedicat vehiculelor istorice și la care au fost expuse un număr de peste 1.300 de exemplare.
Ajuns la cea de-a cincia ediție, salonul Italian a avut în acest an două tematici principale: 100 MITI(Centomiti) organizată după un proiect al jurnalistului auto Luca Gastaldi și Youngtimer, ajunsă la a treia ediție și realizată la inițiativa publicației de specialitate Ruoteclassiche.
În centrul atenței vizitatorilor s-a aflat expoziția intitulată 100MITI care s-a dorit a fi un omagiu adus principalelor modele de automobile care au contribuit decisiv la dezvoltarea industriei auto. De la această expoziție, nu au lipsit Benz Patent Motorwagen din 1886 – primul vehicul dotat cu motor cu combustie, Peugeot Tip 3 din 1892 – primul vehicul înmatriculat din Italia, Benz Velociped din 1894 – primul automobil produs în serie, Ford T – primul model fabricat pe o linie de montaj mobile și produs în peste 1 milion de exemplare, Citroen 2CV – primul model low cost, primele modele moderne de tip city car precum BMW Isetta, Fiat 500 sau Mini, evoluția modelelor compacte ca Fiat 128, Volkswagen Golf sau Lancia Delta, familiale precum Alfa Romeo Giulietta, Citroen DS sau Mercedes Seria, W114/115, evoluția segmentului gran turismo începând cu Lancia Aurelia GT și terminând cu Ferrari 456GT, off-road de la Jeep Willys sau Land Rover Defender și până la Alfa Romeo Stelvio sau sport precum Porsche 356, Mercedes 300SL Gullwing, Ford GT40, Lamborghini Miura, Renault Alpine A110, Lancia Stratos și terminând cu mai recentul Ferrari Enzo. Citiți articol complet aici:https://auto-retro-passion.ro/salonul-verona-legend-cars-2019/
Foto: Routeclassiche